Με τους chatbot μας και τους εικονικούς πράκτορες, οι πελάτες σας θα νιώθουν ότι μιλούν με έναν ειδικό φίλο στην επιχείρησή σας. Αυτά τα έξυπνα εργαλεία είναι πάντα διαθέσιμα για να απαντούν σε ερωτήσεις, να λύνουν προβλήματα και να κάνουν τους πελάτες σας να νιώθουν ότι τους ακούν και τους φροντίζουν.
Η KITOMA, η κλιμακούμενη και εύκολα ενσωματώσιμη ολοκληρωμένη λύση για τηλεφωνία βασισμένη σε VoIP, επιτρέπει την καθημερινή επικοινωνία με πελάτες, συνεργάτες και άλλες ενδιαφερόμενες πλευρές με υψηλή ποιότητα ήχου.
Η KITOMA σας παρέχει μια διαισθητική διαχειριστική διεπαφή για τη διαχείριση των λειτουργιών τηλεφωνίας, μέσω της οποίας μπορείτε να διαμορφώσετε εύκολα την εκτενή γκάμα λειτουργιών της εγκατάστασης Asterisk σας. Η λύση είναι ενσωματώσιμη σε υπάρχουσες υπολογιστικές περιβάλλουσες (UCS, AD, LDAP) μέσω ανοιχτών διεπαφών. Χάρη στη χρήση SIP δρομολογητών, η KITOMA είναι αποδοτική και κλιμακούμενη με πολύ ευέλικτη σύνδεση με τον εξωτερικό κόσμο. Μπορείτε να διαχειριστείτε όχι μόνο έναν, αλλά και πολλούς διακομιστές Asterisk μέσω της KITOMA με παγκόσμια ελεγχόμενες ανακοινώσεις ή ενέργειες.
Αφορά την κατασκευή, τη συντήρηση ή την ανακαίνιση συγκεκριμένων παρεμβάσεων που είναι απαραίτητες για να επιτραπεί η συλλογή νερού για οποιονδήποτε λόγο, τοποθετημένες σε ρέματα και εσωτερικές λεκάνες, πλήρεις με όλες τις ηλεκτρομηχανικές, μηχανικές, ηλεκτρικές, τηλεφωνικές και ηλεκτρονικές εγκαταστάσεις που απαιτούνται για την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα των παρεμβάσεων καθώς και των έργων ή εργασιών δικτύου που εξυπηρετούν αυτές.
Περιλαμβάνει τα φράγματα που κατασκευάζονται από οποιοδήποτε τύπο υλικού.
Κωδικός:OG 5
Αυτή η πλατφόρμα υπολογίζει χρέη, ποινές συμβολαίων, ειδοποιεί τον οφειλέτη για το πρώτο σχηματισμένο χρέος μέσω φωνητικών ρομπότ, SMS, εάν ο οφειλέτης δεν απαντήσει στην κλήση, email, μέσω messengers. Η πλατφόρμα διαχειρίζεται αυτή τη διαδικασία αυτόματα, με βάση μια ρύθμιση στην αρχή της εργασίας. Εάν ο οφειλέτης αρνηθεί να αποπληρώσει το χρέος, το σύστημα τον παραπέμπει στο module «Δικαστική διαδικασία» για την προετοιμασία εγγράφων και την αγωγή στο δικαστήριο.
Ταχύτητα εργασίας: 45 φορές πιο γρήγορα από τους ανταγωνιστές: Μείωση του χρέους χάρη στην αυτοματοποίηση διαδικασιών κατά 34%
Εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης, νευρωνικό δίκτυο για αυτοματοποιημένες κλήσεις και δημιουργία εγγράφων: Απλοποιημένη διαδικασία εργασίας
Αυτοματοποιημένο σύστημα αναφοράς: Αυτοματοποιημένος υπολογισμός χρεών
Αυτοματοποιημένος υπολογισμός ποινών συμβολαίων: Εργασία με όλους τους τύπους χρεών
Η Alconost είναι ένας αξιόπιστος συνεργάτης για τη στρατηγική τοπικοποίησής σας. Είτε πρόκειται για μετάφραση ιστοσελίδων είτε για τοπικοποίηση βιντεοπαιχνιδιών, μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Στην ιστοσελίδα μας θα βρείτε έναν πίνακα τιμών για μεταφράσεις σε περισσότερες από 100 ξένες γλώσσες.
Ο Ν. 231/01 ορίζει την ποινική ευθύνη της επιχείρησης και/ή της εταιρείας για αδικήματα που διαπράττονται από διοικητικά στελέχη, διευθυντές, υπαλλήλους προς όφελος ή προς όφελος του ίδιου του φορέα.
Η ευθύνη (και επομένως η ποινή) μπορεί να αποκλειστεί ή, τουλάχιστον, να μετριαστεί εάν ο φορέας αποδείξει την αποτελεσματική και πραγματική εφαρμογή ενός μοντέλου οργάνωσης, διαχείρισης και ελέγχου σύμφωνα με τον Ν. 231/01 και ότι έχει ιδρύσει έναν Φορέα Εποπτείας (ΦΕ), στον οποίο ανατίθεται η ευθύνη της εποπτείας του ίδιου.
Η S&P Coop παρέχει τις εξής υπηρεσίες, οι οποίες μπορούν να αναχθούν στις παρακάτω δραστηριότητες για τις κύριες φάσεις κατασκευής του μοντέλου:
- Φάση ανάλυσης κινδύνου;
- Προσδιορισμός μέτρων πρόληψης;
- Φάση σχεδίασης των προληπτικών μέτρων και της εφαρμογής τους;
- Φάση εκπαίδευσης, πληροφόρησης και διάδοσης του Μοντέλου Οργάνωσης και Ελέγχου;
- Φάση ελέγχου των διαδικασιών και επανεξέτασης;
- Φάση σύστασης Φορέα Εποπτείας (ΦΕ)
Αφορά, στα όρια που καθορίζονται στο άρθρο 79, παράγραφος 16, την προμήθεια, την εγκατάσταση, τη διαχείριση και τη συντήρηση ενός συνόλου τεχνολογικών εγκαταστάσεων που είναι συντονισμένες και λειτουργικά διασυνδεδεμένες, οι οποίες δεν μπορούν να εκτελούνται ξεχωριστά, σύμφωνα με τις κατηγορίες εξειδικευμένων έργων που προσδιορίζονται με τα ακρωνύμια OS 3, OS 28 και OS 30.
Κωδικός: OG 11
Ο φόρος τελών καθορίζει την αρμοδιότητα και τις αναφορές της δικαστικής περιφέρειας σύμφωνα με τη διεύθυνση του οφειλέτη, προετοιμάζει το μητρώο για την πληρωμή του φόρου, παραγγέλνει και αναγνωρίζει τα αποσπάσματα από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Εγγραφής του Κράτους, του κτηματολογίου και της χαρτογράφησης, δημιουργεί και καταθέτει την αίτηση για την υποβολή εντολής / την αγωγή στο δικαστήριο ηλεκτρονικά, χρησιμοποιώντας την ψηφιακή υπογραφή. Μετά από αυτό, παρακολουθεί τις δικαστικές διαδικασίες και λαμβάνει τις αποφάσεις που τοποθετεί στην πλατφόρμα και διατηρεί το ιστορικό τους, μετά το οποίο βάζει τον οφειλέτη στο module «διαδικασία εκτέλεσης» για να καταθέσει τα δεδομένα στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Δικαστικών Επιμελητών, στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Φορολογίας και στις τράπεζες.
Η αυτοματοποιημένη δημιουργία της εντολής, της φόρμας πληρωμής του φόρου τελών: Η κατάθεση της εντολής στο δικαστήριο ηλεκτρονικά, χρησιμοποιώντας την ψηφιακή υπογραφή
Η αυτόματη δημιουργία της δικαστικής απόφασης και της απόφασης έφεσης: Η αυτόματη παρακολούθηση της κατάστασης της εκδοθείσας απόφασης
Η αυτοματοποίηση της διαδικασίας λήψης της εκδοθείσας δικαστικής απόφασης και της αποστολής της στον οφειλέτη: Όλοι οι τύποι χρεών
Ο αυτοματοποιημένος υπολογισμός της ποινής καθυστέρησης: Ο αυτοματοποιημένος υπολογισμός της οφειλής
Το αυτοματοποιημένο σύστημα προετοιμασίας λογιστικής: Η απλοποιημένη επιχειρησιακή διαδικασία
Η εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης και του δικτύου τεχνητών νευρώνων για την άσκηση των α: Η πλήρης αυτοματοποίηση των διαδικασιών